Оплата і доставка

Ви можете самостійно забрати товар зі складу, він знаходиться на промисловому ринку "7 кілометр", а так само наші співробітники можуть безкоштовно доставити товар до вашого транспортного засобу, якщо він знаходиться на території пром-ринку. І, звичайно ми можемо вам відправити вантаж однієї з транспортних компаній, яка є в Вашому місті (натисніть на логотип, щоб дізнатися перелік міст)



Оплатити вантаж ви можете в залежності від способу доставки::
  • при отриманні в транспортній компанії
  • перекладом на наш банківський рахунок
  • перекладом на карту ПриватБанк
  • готівкою нас в офісі

 

  • Вартість доставки оплачується клієнтом, по тарифам транспортних компаній.
  • Всі товари можна замовляти поштучно, при цьому загальна сума замовлення повинна бути не менше мінімальної - 1000 грн.
  • Бажаний спосіб доставки необхідно вибрати під час здійснення замовлення, після чого уточнити його з вашим менеджером..
  • Терміни доставки безпосередньо залежать від обраного Вами способу транспортування
  • Послуги, що виконуються на вимогу замовника та непередбачені тарифами транспортних компаній, оплачуються клієнтом додатково (за домовленістю).
  • Відправлення замовлення здійснюється, після 100% передоплати. Інші способи оплати можуть бути обумовлені з менеджером.
     

У більшості клієнтів виникає питання: - Чи можливий обмін браку?

  • За ранні даємо відповідь: Ні. Перед відправкою ми перевіряємо цілісність товару, але є ризик прихованого браку, тому ми надаємо знижку. Заводський брак трапляється вкрай рідко. Намагайтеся враховувати його у своїй торговельній націнці.
  • Переконливе прохання! Перевіряйте цілісність упаковки відразу при прийомі замовлення від перевізника, в разі виявлення пошкодження цілісності ящиків Пред'являйте претензії представнику компанії перевізника. Так як перевізник несе відповідальність за цілісність товару з моменту передачі товару відправником до моменту вивантаження.
  • У разі виявлення недостачі або надлишку отриманого товару не пов'язаного з невиконанням, або неналежним виконанням своїх обов'язків компанією перевізником, ви зобов'язані зв'язатися з менеджером протягом трьох діб з моменту отримання товару

Пункт самовивозу: Одеса, промринок "7-км", вул. Базова, 17


Категорії